Generelt

Jeg er en privatkunde som trenger internett – hva gjør jeg?

Du kan lese mer om internett for privatkunder her.

Hvordan kan jeg endre hastigheten på fiberlinjen?

Ta kontakt med kundeservice Bedrift, telefon 55 12 79 79, eller din kontaktperson i BKK Digitek.

Vi skal flytte, hvordan gjør vi det?

Ta kontakt med kundeservice Bedrift, telefon 55 12 79 79, eller din kontaktperson i BKK Digitek.

Hvordan er BKKs leveringsbetingelser?

Leveringsbetingelsene er vilkårene som gjelder for tilgang og bruk av produkter og tjenester fra BKK Digitek AS.
Leveringsbetingelsene finner du her.

Faktura

Hvor finner jeg oversikt over mine fakturaer?

Oversikt over fakturaer finner du ved å logge inn på Min side.

Teknisk

Har vi fast IP-adresse eller DHCP?

BKK leverer Internett med fast IP-adresse, ellers tildeles den ved hjelp av DHCP. Informasjon om den faste IP-adressen står i informasjonsmail fra BKK til oppgitte kontaktpersoner. Dersom du trenger informasjon om den faste IP-adressen, kan du kontakte kundeservice Bedrift, telefon 55 12 79 79, eller din kontaktperson i BKK Digitek.

Hva er BKKs DNS-servere?

BKKs DNS-servere er 62.97.193.3 (Primær) og 62.97.193.53 (Sekundær).

Hva er BKKs server for utgående epost?

BKKs server for utgående epost/SMTP er mailout.bkkb.no