Ring oss

Du kan kontakte oss på telefon  55 12 70 00.

Mandag til fredag 8:00 - 15:30

Du får 3 hovedvalg med tilhørende undervalg.
Bak enkelte valg er det >>, da kan du lese mer om dette på våre nettsider.

  1. Kundeservice Strøm, veilys, fjernvarme og ladestasjoner>>

                                Tast 1 for Strømbrudd og farlige forhold>>

                                Tast 2 for måleravlesing>>

                                     1.  For å melde inn målerstand automatisk.

                                    2.   For manuell innmelding av målerstand, eller spørsmål om måleren.

                                Tast 3 for flytting, faktura og andre henvendelser om strømnett

                                Tast 4 for Energitjenester>>

                                Tast 5 for Veilys>>               

                                Tast 6 for Fjernvarme>>

                                Tast 7 for Hurtigladestasjoner>>

             2. Kundeservice  Internett og Telecom

                                Tast 1 for Altibox Internett TV og telefoni for fra Bergen Fiber>>

                               -Bergen Fiber har overtatt Altiboxkundene til BKK og nås direkte på 55127200, du settes på dette tastevalget over  til Bergen Fiber.

                                Tast 2 dersom du er telecom bedriftskunde og har spørsmål til eller feil på din telecomtjeneste.>>

             3. Sentralbord

Mandag til fredag 15:30 - 20:00

Du får 2 hovedvalg med tilhørende undervalg. Bak enkelte valg er det >>, da kan du lese mer om dette på våre nettsider.

Vi minner om at kundeservice strøm stenger kl 18:00 mandag til torsdag og kl 15:30 fredager.  Du vil allikevel kunne nå vakttelefoner for strømbrudd og farlige forhold, ladestasjoner og BKK Varme.  Bergen Fiber sitt kundesenter når på 55127200 og er åpen 08-20 (teknisk nås hele døgnet)

Kundeservice Strøm, veilys, fjernvarme og ladestasjoner>>

                                Tast 1 for Strømbrudd og farlige forhold>>

                                Tast 2 for måleravlesing>> 

                                                      Tast 1   For å melde inn målerstand automatisk.

                                                       Tast 2  For manuell innmelding av målerstand, eller spørsmål om måleren.

                                Tast 3 for flytting, faktura og andre henvendelser om strømnett

                                Tast 4 for Energitjenester>>

                                Tast 5 for Veilys>>               

                                Tast 6 for Fjernvarme>>

                                Tast 7 for Hurtigladestasjoner>>

   2. Kundeservice  Internett og Telecom

                                Tast 1 for Altibox Internett TV og telefoni for fra Bergen Fiber>>

                               -Bergen Fiber har overtatt Altiboxkundene til BKK og nås direkte på 55127200, du settes på                                                         dette tastevalget over  til Bergen Fiber.

                               Tast 2 dersom du er telecom bedriftskunde og har spørsmål til eller feil på din telecomtjeneste.>>

Kveld, natt og helg

Hvis henvendelsen gjelder  strømbrudd – tast 1 for døgnåpen vakt hos Nettsentralen. 

Hvis henvendelsen gjelder hurtigladestasjoner tast 2

Hvis henvendelsen gjelder feil på internett TV og telefoni fra Bergen Fiber tast 3

Hvis henvendelsen gjelder feil på telecom for bedrift tast 4

For fjernvarme tast 5