Informasjon om koronavirus for våre kunder

Som følge av situasjonen med korona har BKK satt beredskap. Dette gjør vi for å at våre kunder og samarbeidspartnere skal være sikret leveranse av samfunnskritiske funksjoner som strøm, telekommunikasjon og fjernvarme.

Utviklingen av koronautbruddet er en spesiell og krevende situasjon for oss alle, og vi tar situasjonen svært alvorlig. BKK var blant annet tidlig ute med omfattende tiltak for å redusere smittefare blant våre ansatte.

Vedlikeholds- og andre arbeidsoppgaver som ikke er kritisk viktige, vil bli utsatt på ubestemt tid. Vi vil heller ikke gjennomføre møter med eksterne kunder eller samarbeidspartnere inntil videre.

Vi følger den pågående situasjonen tett, og vil selvfølgelig holde våre kunder og samarbeidspartnere oppdatert ved behov.

Mest stilte spørsmål

Kan jeg forvente lengre rettetid ved strømbrudd og andre driftsbrudd som følge av koronautbruddet?

BKK har gode beredskapsrutiner og begynte tidlig med å innføre avbøtende tiltak for å hindre smitte blant sitt personell. Slik situasjonen er nå er det ingenting som tyder på at det vil ta lengre tid å utbedre eventuelle feil som skulle oppstå.

Les mer

Jeg har en avtale om at BKK skal komme hjem til meg. Hvordan forholder jeg meg til dette akkurat nå?

Hvis du har en avtale om fysisk besøk i ditt hjem vil vi kontakte deg angående dette. Vedlikeholds- og andre arbeidsoppgaver som ikke er kritisk viktige, vil bli utsatt på ubestemt tid. Hvis du har spørsmål knyttet til et avtaletidspunkt ber vi deg ta kontakt på 55127000.

Les mer

Kan jeg besøke BKK på en av deres lokasjoner?

Ingen eksterne får komme inn i BKKs lokaler slik situasjonen er nå. Vi har innført denne type restriksjoner for å sikre at vårt personell holder seg friske og fremdeles kan ivareta kritiske funksjoner.

Les mer