Installatørportal
BKK samarbeider med Elbits (åpnes i nytt vindu)for å håndtere meldinger om installasjonsarbeid.
Alle prekvalifiserte installatører skal bruke portalen for å rapportere alle typer arbeid i vårt nett. Enkelte sakstyper, som foreksempel Plusskunde har enda ikke et eget saksskjema og har en midlertidig prosess for innmelding. Se brukerhåndbok ved tvil.
Planlegger du større tilkoblinger eller tilkoblinger lengre frem i tid kan du lese mer om Tilknytning til strømnettet her.
Fra 1. juli 2025 vil BKK ikke lenger ha et jobbsenter. E-posten oppdragskoordinering@bkk.no og telefon 55128008, vil ikke lenger være operativ. BKK kan kontaktes på kundepost@bkk.no (Åpner epostklient) eller på tlf 55127000 (Åpner telefonklient) ved behov.
eSOGS vil ikke lenger være i bruk for installatørmeldinger i BKK.
Har du behov for informasjon om gamle saker, kan du sende oss en forespørsel på e-post: kundepost@bkk.no. (Åpner epostklient)